Isnin, 27 Januari 2014

Eh, tersangkut pulak!

Assalamualaikum..hi, eh sape EM ni?

EM?

EM?

EM?

Buat pertama kalinyee..ecehh..aku minat kat someone. Yang pasti dia berjantina LELAKI yerk! Huuu~ tak malu jek aku kan..

Aku jatuh cinta? Maybe not, but aku suka dia. Aku tak pernah fall in love ok. Ini serius. Sepanjang tengok artis2 kacak ke, aku sekadar ucap;

“Wah! Kacaknyee dia.” Tu je la ayat aku. ><

Tapi tak pernah laa d0k teringat. Tapi yang someone ni..laen macam sket..aku asyik teringat dia. Ah, ntah kenapa jadi cmni. Angau agaknye! Oh tidak!! Berkali-kali aku stalker dia kat Facebook, Twitter dan Blogger. Kalau aku ada insta dah lame aku stalker abis2. Then bila aku bukak google taip 'encik mimpi'. Mak oiii..ramai nak mampoih minat mamat ni. Alaa.. (Dah kuciwa). Yelah! Orang tak hot macam aku ni, mane laa EM tu perasan.

Aku tak tau tang mana aku minat dia, pada suara diakah? Atau pada wajah dia? Atau pada style dia? Misteri tentang ENCIK MIMPI ni lah agaknya yang menarik minat aku. Serius! Nama dia aku tak kenal. Aku suka tengok dia bertopeng. Takyah bukak pun takpe. Aku suka misteri dia. Aku carik email dia tak jumpe p0n. Aku carik kut2 boleh contact private dgn nya. Tapi takde la plak. so dgn sedih aty nye aku hanya stalk dia je laa tiap2 minit. Huhu

Encik Mimpi, suara awak sedap! Suka suara dia yang rilex2 gitu. Aku tak suka suara laki rockers2 ni. Tak kene dgn jiwa laa.. Rasa stress ade laa. Semalam aku tengok AJL28 tiap kali kamera shoot EM aku terjerit kejap. suka tengok. Nampak tangan p0n jadi laa..pastu nak pejam mata dengar lagu Rindukanlah dan Ayuh tinggalkan dia, sampai aku terlena. Haa..dahsyat gituu..

Aku harap sangat dapat jumpe live depan mata. 10 saat pun jadilah. dapat say 'assalamualaikum' then dia reply 'waalaikumsalam' pun jadi laa.. Ecehh..berangan je aku kan. Hehe.. Oke, tu jee laa aku nak cakap. *lelah jap*

[EM:: kalau anda perasan, hari ni sy follow twitter anda. Ary ni sy like page anda di fb.]

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.