Rabu, 16 September 2015

Sebenarnya...

Assalamualaikum...

Memula sekali nak mintak maaf bebanyak sebab tetibe blog ni menyepi. Tetibe je kan. Dan aku pun dengan jahatnye tak ziarah pun blog hakak-hakak & abang-abang serta adik-adik blogger selama aku menyepi tanpa khabar berita. Ampunn!

Ekceli aku buat semua ni bersebab.

Aku tak tau nak start dari mana. Memang panjang kisahnye! Cuma satu je aku nak bagitau. Yang selama ni, aku senyap aku sepi adalah sebab aku mengalami 'morning sickness' yang agak kritikal.

Erkk! MORNING SICKNESS?!

Mesti semua tertanye-tanye kan, tetibe je dik ana ni morning sickness. Tempias badi mane laa dia dapat ni.

Aku tak pernah story pun dalam blog ni, yang aku dah kawin. Nampak macam selama ni aku single jer kan kan. Eceh! Siap minat encik mimpi bagai. Bahkan buat statement lelaki idaman lagi tuh. Okeh, abaikan. Sebenarnya saya isteri orang. Hehe.

Minta maaf lagi sekali, sebab buat semua yang datang ke blog ni menyangka aku ni wanita single mingle. Haha. ><

Banyak aku nak citer, tapi slow2 laa.. Sebab terlalu banyak tarikh penting aku nak hapdet, tak dapat hapdet di atas sebab kesihatan yang tak menentu.

19 ulasan:

  1. patut lama menghilang.. tiba-tiba timbol dah morning sickness kau dek... ish ish ish

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ahakss! Tu lah kak. Tetibe aje kan timbul morning sickness. Hik3x

      Padam
  2. akhirnya, ana dah berterus terang.. ehe...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tapi agak lewat utk berterus terang. Hahahaha. Sbb skrg baru ade time utk berblog. Kekeke

      Padam
    2. takpe.. take care urself and baby first.. :D

      Padam
  3. wah ada baby laa nanti family blogger hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehe..kan kan. Korang ade anak buah laa nanti. >< Yeay!

      Padam
  4. Salam singgah pagi dik ana...Alhamdulillah dik ana...semoga menjdi isteri yang solehah dan semoga segala urusan dik ana di permudahkan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehe..mekasih singgah. Selamat pagi kak Diana. Aminn.. Moge segalanya Allah mudahkan..

      Padam
  5. nasib titew tahu dah hakak ana dah jd istri org . hihihi . jaga kesihatan akak taw :) muaahhh ciked kat hakak anaaa ni :*

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kann..lau yaya tak tau, mesti kat komen banyak gila tanda soal. Bhahahaha.. Tengs dear. ^_^

      Padam
  6. tahniah..kena jaga betul2 baby ya..anak pertama kena jaga sebab merupakan pengalaman pertama

    BalasPadam
    Balasan
    1. Thankss.. Tu yang lama tak update tu. ^_^
      Tenqiu singgah..

      Padam
  7. ahaks...tertifu...rupanya dah lama berpunya ehh...

    Tahniah Ana,,jaga kandungan tu baik2 ye

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ahaha..ampun sis JM. Kikiki. Ajet2 single jek selama ni. Tup2 ade isi lam perut. Tengs for ur wish.

      Padam
  8. Patutlah lama tak nampak... jaga diri bebaik tau....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kannn.. Hehe. Tu la sebab dia selama 4 bulan ana x muncul2. Ekekeke

      Padam

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.