Rabu, 4 Disember 2013

My Housemate merajuk

Assalammualaikum...

Bang0n tid0 pukul 5:59 am. Sambung tid0 lepas selesai s0lat subuh. Then bang0n balek pukul 8:45 am, bukak langsir tutup lampu. Samb0ng tid0 balek. Bang0n pukul 10:57 am, macam tadek tande2 nak bang0n. Pastu tid0 balek. Pukul 11 lebih camtu denga dapur tang tung tang. Yess! Misi berjaya. Hahaha..aku malas nak masak. Tu pasal laa aku tid0 menggila-gila. Selalunyee dalam pukul 8 nak pukul 9 aku bang0n dah nak masak sarapan. Tapi sajer ary ni aku tanak bangun masak. Asyik aku je masak! Abis tu housemate aku tu tak masak?! Hehehe..ade je dy masak. Tapi jarang sgt. Aku tau dah dy masak sebab anak dy dah lapa! Wakakakaka! Ni laa rutin harian..tid0 je byk! Mane la aku tak gem0k. Cuti sk0la, budak tadek. Tu yg tid0 jek memanjang. Tapi lepas bang0n tadu tu aku wat taik je la. Bang0n s0lat, lepas tu bebel2 pasal ruang tamu sepah di keje kan dek adik2 aku ngan anak sedare aku! Sepah siot! Aku p0n kemas laa..tapi..sambil tu mulut p0k pet p0k pet. Pasal uma sepah macam t0ngkang pecah. Pastu g0reng k0p0k ikan pastu makan. Nyum..nyum..dapnye nasik g0reng (banyak minyak) housemate aku. Wahaha! Aku tau dy marah aku. Sebab tak bg0n masak. Ah, heran ape aku. Bukan selalu p0n aku buat. Ary ni jee k! Eleh akak. Takya wat muke sgt. Aku sajer test akak ary ni. Hmm..merajuk pulak housemate aku ni. Satu patah p0n tanak cakap ngan aku. Sedih la jugak. Emm..tapi aku terima je la. Dah aku yang buat misi tak bagus ni. Esok2 dy bcakap gak ngan aku. Hahaha..oke lah. Takat tu jek nak citer. Mohon mak2 dan bapak2 sekalian tam0h bace entri ni. Ni ciri2 menantu tak bagus k. Hihihi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.