Selasa, 9 Mei 2017

Bila tiba musim peperiksaan.

Assalamualaikum..

Harini dapat bukak belog lagi, walaupun bukak belog dalam keadaan curik-curik. Haha!

Bila dah jadi cikgu sekolah rendah ni, masa aku lebih padat dari dulu. So memang curik-curik masa la jugak. ^^

Bila tiba musim peperiksaan aku paling mujahadah part tanda kertas periksa. Wuwuwu~ aku paling tak suke sebab mata ni akan jadi layu dan kuyu dan tetibe..eh eh..kepala dah atas meja.

Ekikiki..naseb baek guru besar tak nampak. ><

Siyesli, memang ngantuk giler part nak tanda kertas periksa. Tak caye? Cer tanye kengkawan korang yang da jadik cikgu, ke hakak2 atau abang2 yang cikgu.

TAPI..ehem..ade tapi pulak en. Bile bukak belog je, eh segar pulak mata nih. Ececeh. Tetibe je kan. Ahaks! Oke la nak gi bekpes dulu. Satgi sambung tanda kertas periksa.

Bile laaaa nak abes niiii tanda kertas periksaaa.. T_T

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.